Rabu, 26 November 2008

Kata-kata Dari Penaung


Assalamualaikum Semua...

TERIMA KASIH kepada semua kerana memberi sokongan penuh terhadap hasrat murni kita bagi penubuhan PERKASKA ini. Saya yakin, sengan hasrat yang suci dan murni ini, insyaallah kita semua akan mendapat keberkatan Nya...

Tujuan saya menubuhkan Blog ini untuk kita berkomunikasi sementara Web PERKASKA yang sebenar belum lagi diterbitkan.

Aktiviti utama PERKASKA adalah untuk menubuhkan Pusat Tafiz iaitu DARUL ULUM. Alhamdulillah, segala persiapan untuk memulakan Tafiz ini berjalan dengan lancar. Saya kagum dengan semangat dan usaha yang ditunjukkan oleh ahli-ahli jawatankuasa yang dilantik terhadap hasrat murni ini. Saya dapat lihat tidak seorang pun dari ahli jawatankuasa ini duduk berdiam diri, malah saya tahu anda semua sering mengadakan perjumpaan-perjumpaan kecil untuk berbincang hal-hal berkaitan PERKASKA. Saya banyak mewakili persatuan-persatuan lain, tetapi silaturahim dan komitmen yang ditunjukkan oleh ahli-ahli PERKASKA adalah jauh berbeza. SYABAS!! teruskan usaha itu, insyaallah semuanya akan berjalan mengikut apa yang dirancang. Saya rasa bangga menjadi Penaung Pertubuhan ini.

JAdikanlah Blog ini sebagai tempat kita bersinggah untuk meluahkan pandangan dan idea baru supaya kita dapat mempertingkatkan dan memperbaiki lagi Pertubuhan kita ini.

Sekian Terima Kasih
Datin Normaziah Sheikh Mohamed
Wanita Ikon 2007
Penaung PERKASKA

Tiada ulasan: