Ahad, 30 November 2008

PESANAN DARI PRESIDEN

Assalamualaikum w.r.t..

Saya mengucapkan ribuan terima kasih atas inisiatif dan komitmen yang diberikan oleh penaung dan rakan di dalam jawatankuasa, serta ahli-ahli PERKASKA yang terlibat secara langsung atau tidak secara langsung di dalam Pertubuhan kita ini.

Setakat hari ini, 1/12/2008 kita telah mempunyai ahli seramai 77 orang, ini adalah maklumat secara tidak rasmi. Kita terus berusaha untuk mendapatkan seramai mungkin rakan-rakan kita yang telah lama terpisah.

Diantara objektif utama PERKASKA yang berada di dalam minda saya sebagai seorang PRESIDEN ialah untuk mewujudkan Koperasi PERKASKA sebelum tempoh jawatan saya berakhir, mewujudkan Tahfiz Raudatul Ulum untuk semua peringkat, mencipta permainan/aktiviti kearah membina minda pelajar tahfiz kepada dunia perubatan dan menjana pendapatan ahli-ahli PERKASKA dengan peluang perniagaan.

Wawasan jangka panjang saya ialah untuk melahirkan pegawai perubatan, doktor pakar yang tahfiz di dalam jangkamasa 10 tahun dan mewujudkan Hospital Islam di Malaysia dan mempunyai cawangan di negara bukan Islam.

Diharapkan harapan dan wawasan saya ini mendapat sokongan yang tidak berbelah bagi daripada semua ahli-ahli InsyaALLAH.

Sekian. Terima Kasih.
Ir.Mohd Alfa Shamsuri bin Mohd Wahi
Presiden PERKASKA.
1/12/2008

3 ulasan:

Unknown berkata...

selamat maju jaya.

Unknown berkata...

kata nak gunakan laman web, kenapa gunakan blog mau tipu kaaa.

Dato Azie berkata...

Assalamualaikum Zulhaidi,

Laman Web perkaska masih didalam kemaskini. Tiada penipuan disini, harap bersabar ya..